FAQ

  • Для чого потрібен попередній запис?

Ми хочемо, щоб наші клієнтки відчували себе зручно і комфортно. Попередній запис допоможе Вам підібрати зручний час, щоб приміряти вбрання.

  • За яких умов я можу отримати знижку?

У нашому салоні дуже часто проходять різні акції, цю інформацію слід уточнити у консультанта. Крім того з постійно діючими знижками, Ви зможете ознайомитись в однойменному розділі категорії «прокат».

  • Ви робите доставку тільки Новою поштою?

Все вірно, але не виключаємо інших варіантів, за домовленістю.

  • Як мені взяти сукню на прокат?

Для попередньої броні: Вам необхідно підписати з нами договір і внести страховий депозит в розмірі 50% від повної вартості прокату. Для випускників – вноситься 100% передоплата.

Для оренди вироби на прокат: Вам необхідний документ, що засвідчує особистість + 500грн. Або заставу в розмірі повної вартості плаття. Випускникам – документ з фото і 30% від вартості обраного сукні.

Терміни прокату: 3 дні і 2 ночі за стандартною ціною на сайті. Понад 3 днів, за домовленістю.

  • Чи є у Вас послуга примірки на дому?

Примірка на дому здійснюється в радіусі 150 км. Від Вишгорода. Додатково оплачуються витрати за доставку. При покупці вечірнього або весільного плаття, примірка в подарунок.

  • Якщо замовляти в Вашому ательє індивідуальний пошив, в які терміни я отримаю своє плаття?

Терміни виробництва вироби складають від 2 тижнів до 2 місяців, в залежності від складності замовлення, наявності комплектуючих і сезонного завантаження майстрів.

  • Чи можу я оплатити вартість оренди сукні після повернення?

Оплата за оренду сукні вираховується з заставної суми за фактом повернення сукні.

  • Які гарантії чистоти вироби Ви надаєте?

Після прокату все сукні проходять ретельну термообробку і реставрацію. Ви можете бути спокійні, плаття повністю готове до експлуатації.